Mirela B. Florentina-Război în doi/ vol. I-Editura Celestium

Autor: Mirela B. Florentina

Titlu: Război în doi, vol. I

Pagini: 242

Editura Celestium 2018, Colecţia Passion

Război în doi, cam la asta se rezumă primii paşi într-o relaţie, tachinări, descoperire, un munte de nervi, pasiune, zbucium între a oferi totul şi a da doar bucăţi din tine, incertitudine şi multă iubire. Iniţial m-a atras coperta şi culorile ce determină necunoscutul, cei doi protagoniști, imaginea şi culorile în totalitatea lor. Şi de ce să nu recunosc, şi titlul, care are puterea de a te face să-ţi proiectezi tot felul de imagini şi scenarii, orice e posibil… Război în doi e genul acela de carte adolescentin de te face să ai pe tot parcursul ei acel zâmbet de amuzament produs de starea de bine pe care ţi-o dă, e reconfortantă şi revigorantă. M-am bucurat atât de mult de ea încât am şi terminat-o din prima zi în care am primit-o, nu am putut rezista să nu o încep, eram prea curioasă în privinţa ei. Dacă vă gândiți că este o carte complicată, întortocheată, personaje multe, nu, nu e, dar e atât de bine scrisă încât simplitatea ei te atrage și te face să te simți foarte bine. Fiind primul volum, autoarea lasă misterul să se joace cu mintea și nervii noștri, ne dă câte puțin din planul psihologic al personajului masculin. Nu putem să ajungem la o concluzie a comportamentului lui, întrezărești pe ici-colo câte ceva și apoi iar te bagă în ceață, partea aceasta mi-a plăcut mult. 🙂 Am avut momente în care îmi ziceam – nu din nou! sau vreau mai mult… Până aproape de finalul cărții am stat tot într-un zâmbet și încruntare. Uneori mă scotea din pepeni prin câte încercări pune personajul feminin, eram ceva de genul – iar? În sensul bun a scoate din pepeni. În ceea ce priveşte conturarea personajului masculin, doamne, e de pomină. Un personaj foarte incert în decizii, pendulează de la calm la revoltă, de la a vrea ceva până la a face altceva, e ceva de genul ,,du-te, vino,, una spune şi alta face, apărând distanţa pe care o pune între el şi personajul feminin, devenind foarte reţinut în informaţii cu privire la ceea ce face… Şi aici intervine misterul. De unde toate aceste pendulări ale deciziilor şi faptelor lui?

În privința cărții, la primele capitole am avut senzația că e scrisă de un traducător. Aceeași intonație, vocabular și mod de exprimare a traducătorilor – iar mie asta îmi place- pe parcurs s-a mai relaxat și începi să simți personalitatea autorului ( arei), adică, nu se mai simte acea atenție pentru fiecare cuvânt în parte, sunt izvorâte din propriul vocabular, atunci când ești relaxat- și partea aceasta mi-a plăcut- deci, pot spune că am avut plăcerea să văd două personalități din autor. Asta am simțit eu, acum nu știu cum o vor simți alți cititori, mie asta mi-a dat impresia. Am fost plăcut surprinsă de conceptul cărţii, şi mi-a stârnit curiozitatea în privinţa a ceea ce va urma. Cu siguranţă lucrurile vor începe să se precipite între cele două personaje, şi vom avea o perspectivă mai amplă asupra personajului masculin, care, cel puţin până acum, este învăluit în mister.

,, Privirea îmi este înceţoşată de lacrimi. Nu vreau să sufăr! Ştiu că sentimentul ăsta mă va acapara complet, dacă voi sta în preajma lui. Am plâns şi am suferit în scurta perioadă de timp de când îl cunosc, cât nu am făcut-o în ani. Cu toate astea, durerea şi momentele frumoase petrecute împreună m-au făcut să mă simt mai vie ca niciodată. Poate sunt sadică, dar cred că aş prefera să îndur toată durerea din lume, dacă aş şti că, în final, totul va fi bine.

Abygail Smith şi Dylan Turner, două caractere diferite, două personaje la poli opuşi, sunt ca apa şi uleiul. Abygail, o adolescentă cuminte şi ascultătoare, însă toate astea încep să se schimbe din momentul în care participarea ei la o petrecere îi dă lumea peste cap, întâlnindu-l pe Dylan. Întâlnirea este una cu peripeţii, datorită lui, Aby este salvată de la o tentativă de viol. Din fata cuminte şi devreme acasă se trezeşte că începe să participe, cu cea mai bună prietenă, la tot felul de evenimente, şi straniu, mereu dă peste Dylan, din care mereu trebuie să o salveze de câte o primejdie, dar totodată el este cel care îi face cel mai rău, prin stările şi deciziile lui de moment pe care le ia. Noua experienţă a lui Aby în preajma lui Dylan se lasă cu fluturi în stomac dar şi cu multă suferinţă.

Dylan este un libertin, un crai, bogăţia şi viaţa excentrică îl aduc mereu pe prima pagină a revistelor de scandal. Întâlnirea lui cu Aby îl face să se aproprie de ea involuntar, e ca un fluture ce se simte atras de lumină. Aby îl face să oscileze de la o stare la alta, de la un gând la altul, de la o acţiune la alta, în preajma ei trece de la furie la calm, de la iubire la revoltă, se luptă cu el însuşi, se împotriveşte sentimentelor lui. Însă toată această confuzie a lui o trage şi pe ea în mijlocul jocului lui. Oscilările şi acţiunile lui încet-încet încep să o facă pe Aby să sufere.

Părţile amuzante, cele care te fac să-ţi dai ochii peste cap sunt cel în care el o salvează de câteva ori de la tentative de violuri, dar în acelaşi timp o invită în patul lui, adică, vorba proverbului: ,,Aceeaşi Mărie, dar cu altă pălărie” O altă întâmplare este cea în care el o invită la bâlci, şi la final o stare de nervi îl face să o abandoneze acolo, singură, fiind la kilometri distanţă de casă, neavând cu ce să se întoarcă. Pe o parte o protejează, pe alta o pune în pericol. Şi situaţii din aceste sunt multe, ce reușeau să mă amuze dar în acelaşi timp să mă scoată din pepeni. În privinţa lui Aby, la ea, ei bine, era culmea culmilor, vorba proverbului: ,, Din lac în puţ”

În final, tot ceea ce pot spune este că mi-a plăcut mult cartea, sper ca în volumul doi să am parte de mai multe informaţii, pentru că deocamdată sunt cam în ceaţă cu foarte multe aspecte ale activităților lui, dar şi ale sentimentelor lui pe care vreau să le aflu. Trebuie să aflu cum va decurge relaţia celor doi, ce se va întâmpla în continuare.

Cărţile le găsiţi la Editura Celestium, primul volum, cel de-al doilea aici, la precomandă.

7 gânduri despre „Mirela B. Florentina-Război în doi/ vol. I-Editura Celestium

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site web construit cu WordPress.com.

SUS ↑

Ganduri de neuitat

Just a girl and their thoughts. Enjoy.

Analogii - Antologii

blog generalist cu aspirații culturale și analitice

Roxana Neguț

Site de autor/Author website

Just reading my books

Doar citește!

imaginecontinua

Pretextul acestui blog este mica mea colecție de fotografii vechi. În timp s-a transformat în pasiune. O pasiune care ne trimite, pe noi, cei de azi, în lumea de altădată, prin intermediul unor fotografii de epocă.

Petale Scrise

Alina Cosma - blog personal

AR. MOHSIN SHEIKH

Architecture & everything around it.

Citiți.Iubiți.Trăiți

Site de cultură și dezvoltare personală

ECGS | Ethelred Council for Geojuridical Statecraft

Ethelred Council for Geojuridical Statecraft

carly books

I read lots of books, from mythology retellings to literary fiction and I love to reread books from childhood, this is a place to voice my thoughts for fun. I also like to ramble about things such as art or nature every now and again.

Perception

A journey into the labyrinth of my sceptical mind.

Simply Vegan Delight

Rețete de mâncăruri fără carne, lactate şi ouă.

Balladeer's Blog

Singing the praises of things that slip through the cultural cracks

blackwings666

Horror, Science Fiction, Comic Books and More

Evelina's Food

Rețete gustoase și sănătoase!

Books Best Blog

Of All Things, I Like Books Best.

Books for Life

Here you will find information about all my books and about my crazy thoughts.

Ganduri de neuitat

Just a girl and their thoughts. Enjoy.

Analogii - Antologii

blog generalist cu aspirații culturale și analitice

Roxana Neguț

Site de autor/Author website

Just reading my books

Doar citește!

imaginecontinua

Pretextul acestui blog este mica mea colecție de fotografii vechi. În timp s-a transformat în pasiune. O pasiune care ne trimite, pe noi, cei de azi, în lumea de altădată, prin intermediul unor fotografii de epocă.

Petale Scrise

Alina Cosma - blog personal

AR. MOHSIN SHEIKH

Architecture & everything around it.

Citiți.Iubiți.Trăiți

Site de cultură și dezvoltare personală

ECGS | Ethelred Council for Geojuridical Statecraft

Ethelred Council for Geojuridical Statecraft